Handelsbetingelser

Hvem handler du med?

Walls & Home
H. C. Ørsteds vej 56
1879 Frederiksberg C
info@wallsandhome.dk
+45 42 42 21 16

Betaling

Vi modtager alle gængse betalingskort, VISA, Mastercard, American Express, såvel som Apple Pay og Google Pay.

Betaling foregår gennem en godkendt betalingsformidler, som sikrer at dine kortoplysninger behandles på en sikker måde efter alle gældende regler.

Vi hæver først pengene på dit kort, når dine varer afsendes.

Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.

Fragt

Vi har fri fragt til danske adresser.

Afhentning i vores butik på H. C. Ørsteds vej 56, 1879 Frederiksberg C er også muligt.

Levering

Vores leveringstid varerer fra producent til producent - typisk vil den være mellem 2-7 hverdage fra vi har modtaget din ordre.

Vi sender dine varer med PostNord til nærmeste pakkeshop. Du har også mulighed for at vælge at afhente dine varer på vores adresse - H. C. Ørsteds vej 56, 1879 Frederiksberg C

Du vil løbende modtage information om hvor dine varer er samt et sporingsnummer når de er afsendt.

Modtagelse af dine varer

Det er vigtigt at du kontrollerer din pakke for evt. skade, inden du kvitterer for
modtagelsen. Vores tapet-produkter er sårbare overfor fugt og anden påvirkning. Afvis at modtage pakken hvis den tydeligt har været skadet under transport. Anmeld beskadigede eller forkert leverede varer til os hurtigst muligt og senest indenfor 2 hverdage efter modtagelsen. Det er vigtigt at du ikke benytter varen, for derefter senere at reklamere over fejl - undersøg den først.

Walls & Home vil straks iværksætte genlevering af defekte/forkert leverede varer, og dækker naturligvis fragtudgifter i den forbindelse. Vi gør opmærksom på at vi ikke kan holdes ansvarlig for følgeudgifter til 3. part herunder men ikke begrænset til udgifter til håndværkere, underleverandører m.m.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Eneste undtagelse er specialfremstillede varer eller afskårede varer købt i metermål.

Perioden på 14 dage regnes fra den dag hvor du modtager varen, og fortrydelse skal anmeldes til os pr. mail på info@wallsandhome.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din returret.

Når fortrydelse er anmeldt, har du 14 dage til at returnere varen. Ved returnering er det vigtigt, at du pakker vareren forsvarligt ind. Returfragt skal du selv betale, men du har naturligvis også mulighed for at levere varen tilbage til os på vores adresse.

Det er en betingelse for fortrydelse, at dine varer er i væsentligt samme stand som da du fik dem leveret.

Reklamationsret

Vi giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Dette betyder, at du enten kan få din vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Reklamationsreten gælder for fejl i varens materiale og/eller fabrikation. Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af varen.

For tapet gælder følgende: Kontroller for fejl på tapetbanen inden opsætning.
Tapetser 3 baner op, og kontroller igen for eventuelle fejl. Der vil ikke blive godtgjort, for mere end 3 baner tapet. Vi refunderer naturligvis fejlbehæftet tapet og dækker fragtomkostninger i denne forbindelse, men ikke eventuel arbejdsløn for opsat tapet. Se i øvrigt afsnittet om levering - det er vigtigt at du ved modtagelsen af varen, undersøger denne for fejl.

Klagemuligheder

Hvis du har en klage over en vare købt hos os, så kontakt os straks, så vi kan prøve at finde en løsning.

Hvis du mod forventning ikke føler at problemet er blevet løst tilfredsstillende ved at kontakte os, kan du alternativt klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning - læs mere om dette på www.forbrug.dk.

Generelt

Der tages forbehold for trykfejl, prisstigninger og udsolgte varer.